ایجاد هیجان در تبلیغات – چگونه در تبلیغات مان ، هیجان ایجاد کنیم که هر..

ایجاد هیجان در تبلیغات – چگونه در تبلیغات مان ، هیجان ایجاد کنیم که هر..

از آنجاییکه اغلب خریدها ما کاملا احساسی انجام می‌شود نه منطقی و این احساسات بر اثر هیجان لحظه‌ای شکل می‌گیرد.

خیلی از افراد در همان لحظه خرید، کاملا مردد هستند که خرید خودشان را انجام دهند یا نه.(ایجاد هیجان در تبلیغات )

و اگر ما بتوانیم هیجانی را ایجاد کنیم در خیلی از مواقع باعث شده خرید انجام شود ؛

بنابراین این هیجان است که باعث می‌شود شخص با وجود تردیدش یک لحظه مصمم شودو شک و ترس اش را کنار بگذارد و خرید خود را انجام دهد.

در این مقاله به 3 روش بینظیر ایجاد هیجان در تبلیغ نویسی اشاره می کنیم .

1. کاهش زمان

اگر در تبلیغ تان به هر نحوی اشاره کنید که می‌توانید در زمان بسیار کمی به مشتری سود و منفعت برسانید،

همین هیجان باعث می‌شود که بسیاری از افراد و مشتریان از شما خرید کنند

فرض کنید کار شما فروش و ارایه انواع خدمات بیمه است و در تبلیغ قول می‌دهید تا 40 دقیقه به محل خریدار می‌روید و کار بیمه را انجام می‌دهید.

مخاطب وقتی می‌بیند که به این سرعت می‌تواند به نتیجه دلخواه خود برسد، همین موضوع باعث می‌شود که تصمیم خرید خود را خیلی سریع‌تر بگیرد.

فرض کنید شما به یک استودیو فیلم‌برداری رفته‌اید و به شما قول می‌دهند در کمتر از سه ساعت خروجی فیلم را به‌صورت ویرایش شده به شما می‌دهند.

هیجان ایجاد شده باعث می‌شود که افراد بیشتری به این استودیو فیلم‌برداری مراجعه کنند؛

بنابراین صاحب آن استودیو می‌تواند در تبلیغات خودش با گفتن این حرف هیجان ایجاد کند و باعث شود که افراد بیشتری به آن استودیو مراجعه کنند.

بنابراین می‌توانید فکر کنید و ببینید در کدام بخش از کارتان می‌توانید زمان را در حدی کاهش دهید

که مخاطب هیجان‌زده شود و بلافاصله خرید را انجام دهد.(ایجاد هیجان در تبلیغات )

یکی از استراتژی‌های بسیار قوی شرکت آمازون در سال‌های اخیر همین موضوع بوده است.

وقتی به یک صفحه کتاب مراجعه می‌کنید و می‌خواهید آن را در سایت خرید کنید، سایت آمازون با تخمین‌هایی که دارد می‌نویسد که اگر این کتاب را همین‌الان سفارش دهید،

دقیقا در چه روزی و چه ساعتی به دست شما خواهد رسید.

این موضوع حس بسیار خوبی ایجاد می‌کند. فرض کنید به یک سایت رفته‌اید و هنوز خرید خود را انجام نداده‌اید و زیر دکمه خرید نوشته است:

«اگر در سه دقیقه آینده خرید خود را نهایی کنید فردا ۴ بعدازظهر این کتاب به دستتان می‌رسد.» این کاهش زمان یک هیجان لحظه‌ای ایجاد می‌کند و افراد بسیاری را ترغیب می‌کند تا خرید کنند.

2. تصویرسازی آینده(ایجاد هیجان در تبلیغات )

اگر در تبلیغ فرد را به شرایط بعد از خرید ببرید نشان دهید که شخص به چه آرمان شهر و لذتی می‌رسد و آن را کاملا تصویرسازی و شفاف کنید،

افراد خیلی بیشتری دچار هیجان می‌شوند و حاضر می‌شوند از شما خرید کنند.

فرض کنید موبایل می‌فروشید. می‌توانید در تبلیغات خود از روش تصویرسازی آینده استفاده کنید؛

یعنی در تبلیغ بنویسید که اگر موبایل سری فلان را بخرید و نرم افزاری گرافیگی را حرفه ای بلد باشید، می‌توانید 6 ماه بعد در آمد بالای 15 میلیون تومان را کسب کنید

ما با این روش شخص را به آینده می‌بریم و تصویر واضحی از آینده را به او نشان می‌دهیم و همین هیجان باعث می‌شود که خرید خود را انجام دهد.

فرض کنید کار شما طراحی اپ موبایل و سایت است. می‌توانید با روش تصویرسازی آینده در متن تبلیغاتی بنویسید

که خودتان را در سال بعد تصور کنید که صبح از خواب بیدار می‌شوید و می‌بینید که 28 تا پیامک برایتان آمده و این پیامک‌های خریدی است

که در سایت انجام شده و مبلغ آن به حساب شما واریز شده است.

بنابراین با این تصویرسازی افراد را دچار هیجان می‌کنید تا هر چه زودتر خرید موردنظر شما را انجام دهند.(ایجاد هیجان در تبلیغات )

ایجاد هیجان در تبلیغات
ایجاد هیجان در تبلیغات

3. بردن از نقطه الف به نقطه ب

نقطه الف شرایط کنونی فرد است و شاید حتی عمدا شرایطی پایین‌تر از شرایط کنونی را بنویسید و حالت ب، حالت ایده‌آل شخص است.

فرض کنیم کار شما آموزش بازاریابی اینترنتی است. می‌توانید بگویید «از کسی که اکانت ایمیل ندارد تبدیل شوید به کسی که هر روز سایتش فروش میلیونی دارد».

درواقع یک شرایط خیلی سطح پایینی را ابتدا می‌گویید و سپس قول می‌دهید که مخاطب مورد نظر شما از این نقطه به کمک محصول شما می‌تواند به نقطه بسیار بالاتر و بهتری برسد.

فرض کنید کار ما فروش لباس های بسیار خاص و گران‌قیمت است.

می‌توانیم در تبلیغ بنویسیم از فردی که هیچ‌کس در مهمانی‌ها به او توجهی نمی‌کند، تبدیل شوید به فردی که در هر مهمانی همه دوست دارند با او صحبت کنند.

بنابراین با بردن شخص از نقطه الف به نقطه ب یا از شرایط خیلی سطح پایین به یک شرایط ایده‌آل، هیجان ایجاد می‌کنید

و همین باعث می‌شود که شخص تصمیم بگیرد از شما خرید کند تا بتواند به نقطه ب برسد.(ایجاد هیجان در تبلیغات )

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید

تعداد علاقه‌مندانی که تاکنون عضو خبرنامه ما شده‌اند

۱۹۳

مقاله های مرتبط :
محصولات + همه محصولات
دوره کوچینگ پولسازی و فروش فانوس

دوره کوچینگ پولسازی و فروش فانوس

بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری روی خود می‌باشد، فروش خودِ من از زمانی رشد کرد که در دوره‌های فروش شرکت نمودم. شما هم با همراهی من می‌توانید فروش خود را به طرز باورنکردنی توسعه دهید.

۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
دوره سخنوری و فن بیان

دوره سخنوری و فن بیان

داشتن فن بیان خوب مهارتی است که می تواند در تمامی لحظه های زندگی، شما را یاری کند. برای مثال در به دست آوردن شغلی ایده آل، ارتباط خوب با دیگران، محل کار با همکاران و در کسب و کار می تواند کمک کننده باشد. شاید برایتان عجیب باشد ولی هنوز هم عده ای هستند که به دلیل قرار نگرفتن در اجتماع و یا مشکلات رفتاری، در انتقال مفهوم و منظور خود به دیگران دچار مشکل می شوند. شرکت در دوره فن بیان در هلدینگ رشد ، یکی از موثر ترین راه های است که مهارت خوب صحبت کردن و سخنوری را بهبود می بخشد. یکی از دلایلی که آموزش فن بیان را پر رنگ و برجسته می کند، این […]

۴۹۰,۰۰۰ تومان
جشنواره دوره جامع کسب و کار

جشنواره دوره جامع کسب و کار

مخاطبان این دوره : افرادی که می خواهند کسب و کار اینترنتی را به شغل اولشان تبدیل کنند، دوستانی که می خواهند از داخل خانه یا هنگام سفر بتوانند کسب درآمد کنند، افرادی که به دنبال آزادی زمان و درآمدهای عالی هستند.

۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان
دوره ستارگان  استراتژی کسب و کار و استارتاپ ها

دوره ستارگان استراتژی کسب و کار و استارتاپ ها

چرا باید در دوره ستارگان استراتژی کسب و کار و استارتاپ ها شرکت کنیم ؟ اگر رقیبان شما خدمات و محصولات بدتری دارند ولی از شما موفق ترند اگر رقیبانی قوی تر از خودتان دارید و نمی دانید چگونه باید برآن ها غلبه کنید اگر می خواهید یک استراتژی قوی برای کسب و کار خود تدوین کنید و نمی دانید باید از کجا شروع کنید اگر می خواهید یک برنامه استراتژیک برای پیروزی بر رقیبان طراحی کنید اگر می خواهید کسب و کار خود را رشد دهید و به اهداف خود در کسب وکار برسید اگر می خواهید تصمیم های شفاف و دقیق در مورد نحوه رقابت با دیگران بگیرید اگر شکست می خورید با وجود اینکه بهترین محصول و […]

۱۲۰,۰۰۰ تومان
الفبای زندگی یا تحلیل رفتار متقابل

الفبای زندگی یا تحلیل رفتار متقابل

الفبای زندگی یا تحلیل رفتار متقابل یک دوره خودشناسی کاملا علمی کاربردی درروانشناسی است.از آنجای که هر نوع تغییری ،هر رشدی ، هر نوعپیشرفتی ، از خود انسان شروع می شو د .اول باید خودتانشروع کنید و خودتان را بشناسید افلاتون میگوید: اول از چیزی خودت رابشناس . این خودشناسی اینقدر مهمه که هم در دین و هم درعرفان و هم در فرهنگ بهش سفارش فراوانی شده است تا جایی که، مولا امیر المومنین علی بن ابیطالب (ع) میفرمایند : من عرف نفسی ،فقد عرف ربی هرکس خودش را شناخت پروردگار خویش را شناخته است . از طرف دیگر ما معتقدیم که خداوند در درون ما گنجی قرار داده است که این گنج قدرت بسیار زیادی به ما می بخشد […]

۵۹۰,۰۰۰ تومان
دوره جامع ستارگان اینستاگرام

دوره جامع ستارگان اینستاگرام

چرا باید الان در این دوره شرکت کنید؟ با استفاده از دوره جامع ستارگان اینستاگرام می‌تونید در کوتاه‌ترین زمان ، یک کسب‌وکار مستقل راه‌اندازی کنید و از آن کسب درآمد فوق العاده داشته باشید. و با داشتن یک اکانت اینستاگرام قدرتمند، می‌تونید هزاران مخاطب هدفمند را به کسب‌وکار خودتون جذب کنید، و با آن‌ها در تعامل باشید، اطمینان آن‌ها را جلب کنید و با بکارگیری راههای کسب درآمد از اینستاگرام، از آن درآمد کسب کنید. بدون اغراق اینستاگرام در بازار ایران معجزه می‌کنه. کسانی که در حال حاضر از اینستاگرام استفاده می‌کنند و درست بازاریابی می‌کنند، درآمد ۱۰ میلیون به بالا و گاهی بیشتر از ۱ میلیارد در ماه را تجربه می‌کنند. هر لحظه که از ورود به بازار پر […]

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.